
رژيم با گلوكز پائين و پروئين بالا باعث كم كردن چربي بدن مي شود كه به شكل قابل توجهي باعث كاهش خطر بيماري قلبي عروقي مي گردد.
به گزارش از پايگاه خبري سيدني ديلي: اخيرا محققان علوم پزشكي و دانشمندان علوم تغذيه در طي تحقيقات تاثيرات نسبي گلوكز پائين در رژيم غذايي و همچنين رژيم غذايي حاوي پروئين بالا را در كاهش وزن و خطر عروق قلبي مقايسه كردند.
بنابراين گزارش و بر اساس مطالعه محققان دانشگاه سيدني موثرترين رژيم غذايي به منظور كاهش وزن و سلامت عروق قلبي و برنامه غذايي حاوي كربوهيدارت بالا برپايه غذاهايي با درصد پائين قند و چربي است.
همچنين يافته هاي انجام شده در دانشگاه سيدني نشان مي دهد كه رژيمي با گلوكز پائين و پروئين بالا باعث كم كردن چربي بدن مي شود كه در نتيجه به شكل قابل توجهي باعث كاهش خطر بيماري قلبي و عروقي مي گردد.
يادآور مي شود: تئوري مربوط به گلوكز پائين و كربوهيدارت بالا باعث سرعت در هضم و نوسان قندخون و سطح انسولين شده و در نتيجه موثر بر گرسنگي و مناع ذخيره چربي ها است.
|