سه شنبه 12 آذر 1387

 
 
     
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 نسخه موبايل 
آرشيو روزنامه 
تماس با ما 

اخبار خارجی تغذيه تاثیر برنامه غذایی غلط در ایجاد استخوان های شكننده

 
 

سلامت نیوز , پنجشنبه 19 ارديبهشت 1387

تاثیر برنامه غذایی غلط در ایجاد استخوان های شكننده

 
 

این گونه كاهش وزن های غیرعلمی حتی احتمال ابتلا به دیابت و سندرم متابولیك را نیز در افراد افزایش می دهد.

پژوهشگران باردیگر درباره عواقب رژیم های غذایی غیر علمی برای سلامت افراد هشدار دادند.
آخرین شماره نشریه پزشكی اپیدمیولوژی نوشت : تغییرات بیش از حد وزن به علت پیروی از برنامه های غذایی غیرعلمی احتمال بروز شكستگی استخوان ها را در مردان افزایش می دهد.
پژوهشگران با بررسی 28 ساله 4601 مرد متوجه شدند: احتمال شكستگی استخوان های ساعد در مردانی كه قبل از 50 سالگی بیش از 4 نوبت با رژیم های غذایی غلط وزن خود را كم كرده اند و مجددا اضافه وزن پیدا كرده اند ، سه برابر بیش از دیگران است.
به گفته محققان : این گونه كاهش وزن های غیرعلمی حتی احتمال ابتلا به دیابت و سندرم متابولیك را نیز در افراد افزایش می دهد.

 
 

سودمندی طالبی برای حفظ سلامت قلب
طراوت و شادابي پوست با يك نسخه غذايي
مصرف محصولات لبني و كلسيم باعث كاهش وزن نمي‌شود

 
   
 
 
     
   
     
     
    ::  تماس با ما  ::  معرفی ما  ::
کليهء حقوق متعلق است به روزنامهء هموطن سلام. ۱۳۸۷ - ۱۳۸۳
طراحی و اجرای سايت : شرکت به نگار