چهارشنبه 20 خرداد 1405

 
 
     
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آگهي درهموطن 
اخبار در موبايل 
آرشيو روزنامه 
تماس با ما 

اخبار خارجی تغذيه تاثیر رژیم غذایی مدیترانه ای در افزایش طول عمر

 
 

سلامت نیوز , يكشنبه 10 شهريور 1387

تاثیر رژیم غذایی مدیترانه ای در افزایش طول عمر

 
 

پیش از این نیز تاثیر رژیم غذایی مدیترانه ای در پیشگیری از دیابت ، پرفشاری خون ، بیماری های قلبی - عروقی و سرطان مشخص شده بود.

رژیم غذایی مدیترانه ای ، طول عمر را افزایش می دهد.
پیروی از برنامه غذایی مدیترانه ای كه شامل مقدار فراوان میوه ، سبزی ، ماهی ، روغن زیتون و غلات است ، طول عمر افراد را افزایش می دهد.
بررسی پژوهشگران دانشگاه پزشكی كمبریج نشان می دهد ، در یك مدت زمان 5 ساله مردانی كه برنامه غذایی آنان مشابه رژیم غذایی مدیترانه ای است، 21 درصد كمتر از دیگران در خطر مرگ و میر قرار دارند.
بررسی این محققان درباره بیش از 350 هزار فرد 50 تا 71 سال نشان می دهد، مرگ ناشی از بیماری های مختلف به ویژه سرطان و بیماری های قلبی در افرادی كه برنامه غذاییی مدیترانه ای دارند، در مقایسه با دیگران كاهش می یابد.
پیش از این نیز تاثیر رژیم غذایی مدیترانه ای در پیشگیری از دیابت ، پرفشاری خون ، بیماری های قلبی - عروقی و سرطان مشخص شده بود.

 
 

لزوم پرهیز از مصرف آجیل در بارداری
استفاده از دارچین برای جلوگیری از کپک زدگی
تاثیر شلغم در پیشگیری از سرطان

 
   
 
 
     
   
     
     
    ::  تماس با ما  ::  درباره ما  ::  sitemap  ::  آگهي درهموطن  ::
کليهء حقوق متعلق است به روزنامهء هموطن سلام. ۱۳۹۳ - ۱۳۸۳
طراحی و اجرای سايت : شرکت به نگار