چهارشنبه 20 خرداد 1405

 
 
     
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آگهي درهموطن 
اخبار در موبايل 
آرشيو روزنامه 
تماس با ما 

اخبار خارجی تغذيه تاثیر مصرف ماهی ،گوشت و شیر در تقویت حافظه

 
 

سلامت نیوز , دوشنبه 25 شهريور 1387

تاثیر مصرف ماهی ،گوشت و شیر در تقویت حافظه

 
 

اعصاب افرادی كه ویتامین بی مصرف می كنند ، ترمیم شده و از چین و چروك بدور می ماند و در نتیجه این افراد به فراموشی دچار نخواهند شد.

خوردن ماهی ،گوشت و شیر باعث تقویت حافظه می شود.
خوردن گوشت ، ماهی و شیرباعث تقویت حافظه در افراد سالمند می شود.
پژوهشگران در دانشگاه آكسفورد در پژوهش های اخیر خود به این نتیجه رسیده اند كه ویتامین بی 12 باعث جلوگیری از زوال ذهنی افراد بزرگسال می گردد.
پرفسور دوید اسمیت ، رئیس این گروه می گوید: اعصاب افرادی كه ویتامین بی مصرف می كنند ، ترمیم شده و از چین و چروك بدور می ماند و در نتیجه این افراد به فراموشی دچار نخواهند شد.

 
 

چای به علت داشتن کافئین زیاد باعث دفع زیاد آب و املاح از بدن می شود
رژيم غذايي مديترانه‌اي، خطر مرگ ناشي از بيماريهاي مزمن را كاهش مي‌دهد
انوا: روغنی خوراکی با خاصیت جادویی

 
   
 
 
     
   
     
     
    ::  تماس با ما  ::  درباره ما  ::  sitemap  ::  آگهي درهموطن  ::
کليهء حقوق متعلق است به روزنامهء هموطن سلام. ۱۳۹۳ - ۱۳۸۳
طراحی و اجرای سايت : شرکت به نگار