سه شنبه 19 خرداد 1405

 
 
     
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آگهي درهموطن 
اخبار در موبايل 
آرشيو روزنامه 
تماس با ما 

اخبار خارجی تغذيه مصرف چربي‌هاي امگا 6 و سرطان پستان

 
 

سلامتیران , سه شنبه 23 مهر 1387

مصرف چربي‌هاي امگا 6 و سرطان پستان

 
 

آمين‌هاي هتروسيکليک موجود در گوشت پخته شده در دماي بسيار بالا، در موش‌ها موجب ابتلا به سرطان پستان شده است.

پژوهشگران مي‌گويند موادي به نام "آمين‌هاي هتروسيکليک" که در هنگام پخت و پز گوشت به خصوص کباب‌کردن آن يافت مي‌شود، ممکن است سبب ابتلاي زنان به سرطان پستان بعد از دوران يائسگي شود.
محققان دانشگاه لاند مي‌گويند آمين‌هاي هتروسيکليک موجود در گوشت پخته شده در دماي بسيار بالا، در موش‌ها موجب ابتلا به سرطان پستان شده است.
به گفته آنها موش‌هايي که از رژيم‌ غذايي پرچرب حاوي امگا 6 فراوان استفاده کرده‌اند بيشتر از ساير موش‌ها به تومور مبتلا شده‌اند.

 
 

تعطيلي موقت 115 رستوران مك دونالد در ونزوئلا
كودكان گرسنه غذا، جهان تشنه عدالت
تأثير مصرف شکر بر رفتار افراد

 
   
 
 
     
   
     
     
    ::  تماس با ما  ::  درباره ما  ::  sitemap  ::  آگهي درهموطن  ::
کليهء حقوق متعلق است به روزنامهء هموطن سلام. ۱۳۹۳ - ۱۳۸۳
طراحی و اجرای سايت : شرکت به نگار