با خوردن ميوه از تصلب شرايين جلوگيري کنيد
سلامت نیوز , سه شنبه 31 ارديبهشت 1387 - ساعت 12:23

نخستين بار توانسته اند تاثيرعمده و مستقيم اين ميوه ها را در جلوگيري از بروز تصلب شرايين ثابت کنند.

 

محققان علوم پزشکي اعلام کردند: با مصرف ميوه هايي مانند سيب و انگور و يا آب آنها مي توان از تشکيل پلاک هاي آترواسکلروز و بروز تصلب شرايين جلوگيري کرد.
محققان مي گويند: بررسي آنان برروي موش آزمايشگاهي نشان مي دهد؛ با مصرف اين گونه ميوه ها وميوه هاي مشابه مي توان مانع از بروز تصلب شرايين شد که خود اين کار نيز از بروز بيماريهاي قلبي و سکته هاي مغزي جلوگيري مي کند.
دکتر کلي دکورده از دانشگاه مون پوليه و همکارانش اعلام کردند: نخستين بار توانسته اند تاثيرعمده و مستقيم اين ميوه ها را در جلوگيري از بروز تصلب شرايين ثابت کنند.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news103473.html