پیشگیری از چاقی زنان با تغذیه نوزاد با شیر مادر
سلامت نیوز , يكشنبه 3 شهريور 1387 - ساعت 00:26

پزشكان به همه زنان توصیه می كنند تا 6 ماهگی فرزندشان، هیچ ماده غذایی یا نوشیدنی غیر از شیر مادر به وی ندهند.

 

تغذیه با شیر مادر، از چاقی مادران پس از زایمان پیشگیری می كند.
بررسی های جدید پژوهشگران "دانشگاه جورجیا" نشان می دهد، زنانی كه در روزهای نخست پس از زایمان، نوزادشان را فقط با شیر مادر تغذیه می كنند، به مراتب كمتر از زنان دیگر در خطر چاقی قرار دارند.
به گفته پژوهشگران، شیردهی به علت مصرف انرژی، از تجمع چربی در بدن آنان جلوگیری می كند.
پزشكان به همه زنان توصیه می كنند تا 6 ماهگی فرزندشان، هیچ ماده غذایی یا نوشیدنی غیر از شیر مادر به وی ندهند.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news111394.html