تاثیر مواد لبنی در كودكی بر سلامت استخوان ها
سلامت نیوز , يكشنبه 3 شهريور 1387 - ساعت 00:28

سلامت استخوان های نوجوانانی كه در سن كودكی به مقدار كافی لبنیات مصرف كرده اند، به مراتب بهتر از كودكان دیگر است.

 

متخصصان بر اهمیت مصرف مواد لبنی برای حفظ سلامت استخوان ها در كودكان تاكید كردند.
پژوهشگران "دانشگاه بوستون" تاكید كردند مصرف دست كم دو وعده لبنیات در روز در سن كودكی، در افزایش تراكم استخوان ها در بزرگسالی اهمیت بسزایی دارد.
پژوهشگران با بررسی گروهی از كودكان و نوجوانان اعلام كردند: سلامت استخوان های نوجوانانی كه در سن كودكی به مقدار كافی لبنیات مصرف كرده اند، به مراتب بهتر از كودكان دیگر است.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news111395.html