سودمندی قهوه در كاهش خطر سرطان
چهارشنبه 13 شهريور 1387 - ساعت 16:14

محققان وجود مقادیر زیاد مواد آنتی اكسیدان را در قهوه عامل ضد سرطان بودن آن می دانند .

 

دانشمندان ژاپنی اعلا م كردند : مصرف قهوه خطر ابتلا به سرطان را در زنان كاهش می دهد .
وزارت بهداشت ژاپن بر اساس بررسی حدود 54 هزار زن چهل تا شصت ونه ساله به مدت پانزده سال اعلام كرد: زنانی كه روزانه قهوه می نوشند كمتر از دیگران به سرطان دچار می شوند . به گفته محققان : مصرف قهوه خطر ابتلا به سرطان رحم را حدود 60 درصد كاهش می دهد .
محققان وجود مقادیر زیاد مواد آنتی اكسیدان را در قهوه عامل ضد سرطان بودن آن می دانند .




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news112295.html