به كودكان خود بی موقع غذا ندهید
سلامت نیوز , جمعه 29 شهريور 1387 - ساعت 17:31

مادرانی كه بلافاصله پس از بیدار شدن شیرخوار ، به وی غذا می دهند ، خواب شبانه وی را مختل می كنند.

 

غذا دادن بی موقع به كودكان خواب آنان را مختل می كند .
به گفته محققان : غذاهای خارج از وعده و خوابیدن كنار شیر خوار ، خواب وی را در سال های بعدی زندگی مختل می كند .
محققان دانشگاه مونترال كانادا با بررسی بیش از 980 مادر و كودك دریافتند ، مادرانی كه بلافاصله پس از بیدار شدن شیرخوار ، به وی غذا می دهند ، خواب شبانه وی را مختل می كنند.
این بررسی همچنین نشان می دهد : خوابیدن والدین در كنار شیر خوار باعث تاخیر در به خواب رفتن كودك در سنین پس از شیرخوارگی می شود .




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news113708.html