
| اميداوارم در دههي جديد بزن بريم در دوبله از بين برود |
| ایسنا , سه شنبه 15 بهمن 1387 - ساعت 17:15 |
منوچهر واليزاده گفت: بسياري از افراد دورادور فكر ميكنند حرفهي دوبله ،پراز پول است اما زماني كه وارد ميشوند ميبينند خبري نيست و علاقهشان به دوبله از بين ميرود. در صورتي كه نبايد عشق خود را از دست بدهند و براي دوبلهي كارها بگويند«بزن بريم.» |
يك پيشكسوت دوبله گفت: جواناني كه وارد حرفهي دوبله ميشود بهتر است با حفظ علاقهي خود به دوبله به كيفيت كار خود توجه كنند چون پول پس از مدتي از اين حرفه به دست ميآيد.
|
| روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com |
| آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news124871.html |