دستگيري دزدان بانک بعد از يک سال
شنبه 19 بهمن 1387 - ساعت 22:01

سارقان مسلحي که يک سال پيش به بانکي در استان اصفهان دستبرد زده بودند، دستگير شدند.

 

سارقان مسلحي که يک سال پيش به بانکي در استان اصفهان دستبرد زده بودند، دستگير شدند.
اين چهار سارق روز 21 آبان ماه سال گذشته با دو قبضه سلاح کلاشينکف و مسلسل دستي در حالي که ملبس به لباس نظامي بودند وارد بانک ملت شعبه موسي آباد دهاقان اصفهان شدند و با تهديد مشتريان و کارکنان بانک مبلغ 32 ميليون تومان چک پول و 80 ميليون تومان وجه نقد را به سرقت بردند و به وسيله يک دستگاه زانتياي نقره يي رنگ فرار کردند.
ماموران اداره عمليات ويژه پليس آگاهي اصفهان به محض اطلاع از وقوع اين سرقت تحقيقات خود را در اين باره آغاز کردند و متوجه شدند زانتياي دزدان مسروقه بوده است.
از آن زمان بررسي ها براي دستگيري دزدان ادامه داشت تا اينکه هفته گذشته آنها دستگير شدند و به جرم شان اعتراف کردند.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news125222.html