جشنواره «حماسه سومين دهه حضور» برگزار مي‌شود
فارس , يكشنبه 20 بهمن 1387 - ساعت 17:11

به مناسبت بزرگداشت سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي جشنواره «حماسه سومين دهه حضور» در رشته‌هاي فيلم و عكس، نقاشي و خاطره‌نويسي توسط حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي برگزار مي‌شود.

 

به مناسبت بزرگداشت سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي جشنواره «حماسه سومين دهه حضور» در رشته‌هاي فيلم و عكس، نقاشي و خاطره‌نويسي توسط حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي برگزار مي‌شود.
بنا به اعلام اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي، تمامي شركت كنندگان در راهپيمايي باشكوه 22 بهمن فجر انقلاب در سراسر كشور مي‌توانند آثار فيلم و عكس خود را با موضوع حماسه مردم ايران در سومين دهه انقلاب اسلامي، براي شركت در اين مسابقه به دبيرخانه جشنواره واقع در تهران، تقاطع حافظ و سميه، حوزه هنري، اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل و يا مراكزاستاني حوزه هنري ارائه كنند.
بر اساس اين گزارش، كليه علاقه‌مندان از سراسر كشور نيز مي‌توانند آثارشان را به نشاني ياد شده و يا با پست الكترونيكي INFO@ ORAL -HISTORY.IR به دبيرخانه جشنواره ارسال كنند.
آخرين مهلت ارسال آثار 25 اسفند ماه سال جاري اعلام شده است.
شركت كنندگان در استان‌هاي كشور مي‌توانند آثار خود را از طريق مراكز استاني حوزه هنري ارسال كنند.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news125295.html