دزدان با سوئيچ يدکي خودرو ها را مي دزديدند
سه شنبه 22 بهمن 1387 - ساعت 17:10

چهار دزد جوان با استفاده از سوئيچ يدکي، خودرو ها را از جلوي در خانه ها مي دزديدند.

 

چهار دزد جوان با استفاده از سوئيچ يدکي، خودرو ها را از جلوي در خانه ها مي دزديدند.
عصر اول ارديبهشت امسال مردي با مراجعه به پليس آگاهي تهران ماموران را از وقوع سرقت خودروي خود مطلع کرد.
اين مرد گفت؛ هفته قبل يک خودروي پرايد از يکي از نمايندگي هاي توزيع اين خودرو خريدم اما پس از يک هفته ماشينم به سرقت رفت.
صفر خاکي قاضي واحد اظهار نظر دادسراي امور جنايي تهران درخصوص اين پرونده گفت؛ پس از اين شکايت خودروي پرايد در يکي از شهرهاي غربي کشور شناسايي و راننده آن دستگير شد.
وي ادامه داد؛ متهم به نام مسعود 23ساله مدعي شد در يکي از نمايندگي هاي فروش خودرو مشغول به کار بود و زماني که خودرو ها را تحويل مشتري مي داد، کليد يدکي آن را عوض مي کرد.
سپس دو همدستش صاحب خودرو را تعقيب و زماني که منزل وي را شناسايي مي کردند چندي بعد همدست ديگر آنها با کليد يدکي خودرو را مي دزديد.
خاکي ادامه داد؛ اين افراد تا کنون به سرقت پنج دستگاه خودروي پرايد به اين شيوه اعتراف کرده اند.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news125461.html