اهداي جايزه بين المللي يونيسف به راديو تهران
فارس , يكشنبه 4 اسفند 1387 - ساعت 22:34

رئيس دفتر سازمان يونيسف در ايران با اهداي لوح تقدير جشنواره بين المللي «رسانه در دست كودك» از سازندگان برنامه سلام كوچولو تقدير به عمل آورد.

 

رئيس دفتر سازمان يونيسف در ايران با اهداي لوح تقدير جشنواره بين المللي «رسانه در دست كودك» از سازندگان برنامه سلام كوچولو تقدير به عمل آورد.
برنامه «سلام كوچولو» كه به مناسبت روز جهاني رسانه در دست كودك از سوي راديو تهران تهيه و پخش شده بود، با دعوت سالازار به دفتر يونيسف و با حضور سكينه احمدي مدير شبكه راديويي تهران، دهشور نماينده امور بين الملل سازمان صدا و سيما همچنين عوامل ساخت اين برنامه متين محمدي و غلامرضا بحيرايي بار ديگر مورد تقدير و تشكر قرار گرفت و جايزه جشنواره بين المللي رسانه در دست كودك به سازندگان اين برنامه اهدا شد.
سالازار در اين جلسه گفت:تاكنون بيشتر برنامه‌ها از كشورهاي عربي بوده و ما خوشحاليم كه براي اولين بار برنامه‌اي از ايران منتخب جشنواره ما شد.
وي اضافه كرد: همكاران ما در دفتر منطقه يونيسف معمولا با رسانه‌هاي عرب زبان در ارتباط هستند كه ساخت اين برنامه باعث آشنايي هر چه بيشتر آنان با رسانه‌هاي فارسي زبان شد.
سالازار با اشاره به آمادگي يونيسف جهت در اختيار گذاشتن منابع تحقيقاتي و مطالعاتي براي ساخت برنامه‌هايي از راديو و تلويزيون ايران تصريح كرد: يكي از دلايلي كه باعث برگزيده شدن سلام كوچولو شد، تاكيد آن بر يكي از اهداف ما همان مشاركت كودكان و شنيده شدن صداي آنها است كه اين راديو فضا را براي كودكان ايجاد كرد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news126423.html