علیرضا خمسه ،به قیام مختار می‌پیوندم
هموطن سلام , سه شنبه 5 آبان 1383 - ساعت 18:36

علیرضا خمسه قرار است در پروژه تاریخی «مختارنامه» به ایفای نقش بپردازد.

 

این مجموعه هم اکنون مراحل فیلمبرداری خود را در احمدآباد مستوفی سپری می‌کند.
خمسه در این‌باره گفت: طی صحبت‌هایی که با آقای میرباقری داشتیم، قرار شده تا در یکی از نقش‌هایی که با معیارهای من همخوانی دارد، به ایفای نقش بپردازم وی از توضیح بیشتر درباره نقش خود خودداری کرد و در خصوص بازی در مجموعه‌ای تاریخی افزود: برای نخستین بار قرار است در یک مجموعه تاریخی به ایفای نقش بپردازم. البته پیش از این در «مسافر زمان» نیز بازی داشتم؛ اما این مجموعه در زمره کارهای تاریخی محسوب نمی‌شد بلکه صرفا وارد شدن در مقاطعی از تاریخ بود در مجموع باید بگویم که علاقه فراوانی به حضور در مجموعه‌های تاریخی دارم.
خمسه که به تازگی بازی در فیلم «یک دزد و چهار بچه» را به پایان برده قصد دارد برای ایام نوروز مجموعه‌ای 13 قسمتی را کارگردانی کند. این مجموعه هم اکنون زیرنظر جمعی از نویسندگان مراحل نگارش خود را سپری می‌کند. وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر آثار تلویزیونی در مقایسه با قبل از تفاوت‌های عمده‌ای برخوردار نیست و همان روند گذشته را سپری می‌کند البته پس از تغییر مدیریت در سازمان صدا وسیما، این امیدواری به وجود آمده تا شاهد تغییرات عمده‌ای در خصوص برنامه‌های تلویزیونی باشیم.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news13152.html