اگر مي‌خواهيد صاحب فرزند پسر بشويد، صبحانه بخوريد!
ایسنا , چهارشنبه 19 اسفند 1388 - ساعت 22:45

زناني كه در اين دوران از غذاهاي كم چرب استفاده كنند و ساعات طولاني‌تري گرسنه بمانند، فرزندشان دختر خواهد شد.

 

محققان ادعا كرده‌اند: اگر زناني كه قصد بارداري دارند، صبحانه و رژيم غذايي چرب بخورند، احتمال اين كه فرزندشان پسر شود، افزايش پيدا مي‌كند.
‌به گفته پژوهشگران؛ آنچه زنان قبل و بعد از بارداري مي‌خورند روي جنسيت و سلامت جنين آنها تاثير مي‌گذارد.
اين محققان در يك پژوهش جديد دريافته‌اند: زناني كه قصد بارداري دارند با خوردن صبحانه كامل و رژيم غذايي پرچرب احتمال اين كه صاحب فرزند پسر شوند، بيشتر است. اما در عوض اگر در اين دوران از غذاهاي كم چرب استفاده كنند و ساعات طولاني‌تري گرسنه بمانند، فرزندشان دختر خواهد شد.
اين يافته حاصل مطالعات محققان دانشگاه ميسوري است كه در نشريه پيشرفتهاي آكادمي ملي علوم انگليس به چاپ رسيده است




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news147995.html