
| جزئیات جنایات آخرین عضو گروه تبهکار غرب وحشی |
| يكشنبه 27 دي 1383 - ساعت 22:07 |
فرمانده انتظامى شهرستان نوشهر جزئيات شرارتهاوجنايات آخرين بازمانده باند تبهکار " غرب وحشى " را تشريح کرد. |
سرهنگ " داوود بابائى " درتشريح جنايات آخرين بازمانده باند غرب وحشى گفت : اسکندرمقصودى معروف به عباسى، 6 شبکه جنايتکار را درمنطقه اداره میکرد.
وى افزود : يکى از اين شبکه ها، شبکه شرارت ، راهزنى و زورگيرى بوده و افراد اين شبکه درگروههاى 4 يا 5نفره و حتى20 نفره با به کارگيرى قمه ، اسلحه سرد و گرم اقدام به سرقت ، زورگيرى و تجاوز به عنف مى کردند.
وى اضافه کرد : اسکندر از افراد اين شبکه براى کمک به زمين خوران که قصد تصرف جايى را داشتند نيز استفاده میکرد و از آنان پول میگرفت .
وى ادامه داد : شبکه دوم اسکندر مقصودى مربوط به سرقت ها میشود و اعضاى اين شبکه از سارقان حرفهاى بودند و درسرقت احشام ، مغازه ها ، منازل ، خودرو ، سرقت محصولات جنگلى دست داشتند.
سرهنگ بابائى گفت : سومين شبکه کشف شده شبکه حمل و توزيع مواد مخدر و اشاعه فحشا بود.
وى افزود: اسکندر با قاچاقچيان استان خراسان وسيستان وبلوچستان ارتباط داشت و از طريق اين شبکه مواد مخدر را درغرب استان توزيع میکرد.
وى اظهارداشت : اعضاى اين شبکه با برپايى مجالس لهو و لعب زنان بدکاره را از استانهاى مختلف گردهم میآوردند.
وى شبکه جعل اسناد را چهارمين شبکه شناسايى شده معرفى کرد و يادآورشد: اين شبکه درتنظيم اسناد مربوط به خودروهاى سرقتى و دستکوب کردن شماره موتور دست داشتند. |
| روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com |
| آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news20806.html |