دستگیری 29 تانزانیایی در هتل اسفند
هموطن سلام , چهارشنبه 12 مرداد 1384 - ساعت 22:19

29 مرد تانزانیایی که به طور غیر قانونی در ایران اقامت داشتند، در هتل اسفند دستگیر شدند.

 

29 مرد تانزانیایی که به طور غیر قانونی در ایران اقامت داشتند، در هتل اسفند دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار ما، این افراد که احتمال می‌رود از انتقال‌دهندگان کوکائین به ایران باشند، به دستور دادیار دادسرای جنایی تهران در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفتند تا تحت آزمایش مواد مخدر قرار بگیرند.
ماموران اداره کل اتباع خارجی ناجا که در پی مرگ 2 جوان تانزانیایی به علت پاره شدن بسته‌های کوکائین در داخل معده آنها تحقیقات گسترده‌ای را در این خصوص آغاز کرده‌اند، روز سه شنبه وارد هتل اسفند در خیابان سرهنگ سخایی شدند و به بررسی مدارک 50 مرد تانزانیایی که در این هتل بودند پرداختند.
در این میان 29 نفر از این افراد که اقامت آنها در ایران غیر قانونی بود، دستگیر شدند و تحقیقات درباره علت و انگیزه ورود آنها به ایران ادامه دارد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news38396.html