خانه فساد متلاشي شد
يكشنبه 30 مرداد 1384 - ساعت 16:18

ماموران انتظامي استان مازندران طي يک عمليات ضربتي در شهرستان نکا يک خانه فساد را در اين استان متلاشي کردند.

 

ماموران انتظامي استان مازندران طي يک عمليات ضربتي در شهرستان نکا يک خانه فساد را در اين استان متلاشي کردند.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، در پي اطلاع واصله مبني بر اين‏که شخصي به نام "يوسف-ع" تبعه افغانستان به اتفاق همسرش به نام "رقيه- س" معروف به بيجه با داير کردن خانه فساد در امر تهيه و توزيع سيديهاي مبتذل و مستهجن فعاليت دارند، بلافاصله پس از تاييد صحت موضوع ماموران انتظامي از منزل ياد شده با هماهنگي قضايي، بازرسي کردند و تعداد 293 حلقه سي دي مبتذل، آلات قمار و پاسور کشف و ضبط شد و متعاقب آن متهمان که تعداد 3 نفر زن و 7 نفر مرد بودند به اتهام رابطه نامشروع دستگير و تحويل مراجع ذي‌ربط شدند.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news40751.html