دختر معلول ذهنی بار دیگر ربوده شد
هموطن سلام , چهارشنبه 23 شهريور 1384 - ساعت 23:10

دختر 17 ساله‏ای که 50 روز در اسارت مردان افغانی بود بار دیگر توسط 2 موتورسوار ربوده شد.

 

دختر 17 ساله‏ای که 50 روز در اسارت مردان افغانی بود بار دیگر توسط 2 موتورسوار ربوده شد.
به گزارش خبرنگار ما، این دختر نوجوان که معلول ذهنی است صبح روز سه‏شنبه گذشته توسط 2 موتورسوار از مقابل خانه‏اش ربوده شده و پس از انتقال به قیام‏دشت، ماموران بسیج این منطقه متوجه ماجرا شدند و 2 جوان موتوسوار را دستگیر کردند.
این 2 موتورسوار صبح دیروز همراه دختر 17 ساله به دادسرای جنایی تهران منتقل و با صدور قرار بازداشت برای آنها، روانه اداره آگاهی شدند.
دختر 17 ساله ادعا می‏کند که مادرش او را از خانه طرد کرده و زمانی که مقابل خانه‏اش در حال قدم زدن بود توسط 2 موتورسوار جوان ربوده شده است، ولی مادر او می‏گوید وقتی صبح از خواب بیدار شدم دیدم دخترم در خانه نیست و هر چه به دنبالش گشتم اثری از وی نیافتم، هم‏اکنون رسیدگی به این پرونده در دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news43965.html