دختر 17 سالهای که 50 روز در اسارت مردان افغانی بود بار دیگر توسط 2 موتورسوار ربوده شد.
به گزارش خبرنگار ما، این دختر نوجوان که معلول ذهنی است صبح روز سهشنبه گذشته توسط 2 موتورسوار از مقابل خانهاش ربوده شده و پس از انتقال به قیامدشت، ماموران بسیج این منطقه متوجه ماجرا شدند و 2 جوان موتوسوار را دستگیر کردند.
این 2 موتورسوار صبح دیروز همراه دختر 17 ساله به دادسرای جنایی تهران منتقل و با صدور قرار بازداشت برای آنها، روانه اداره آگاهی شدند.
دختر 17 ساله ادعا میکند که مادرش او را از خانه طرد کرده و زمانی که مقابل خانهاش در حال قدم زدن بود توسط 2 موتورسوار جوان ربوده شده است، ولی مادر او میگوید وقتی صبح از خواب بیدار شدم دیدم دخترم در خانه نیست و هر چه به دنبالش گشتم اثری از وی نیافتم، هماکنون رسیدگی به این پرونده در دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.
|