
| شش باند بزرگ مشروبات الکلی متلاشی شد! |
| هموطن سلام , شنبه 27 اسفند 1384 - ساعت 21:59 |
فرمانده هنگ مرزی شهرستان مرزی سردشت از متلاشی شدن شش باند بزرگ توزیع و قاچاق مشروبات الکلی در سطح این شهرستان خبر داد. |
سرهنگ محمد جوانبخت امروز شنبه افزود: اعضای این باندها در سطح گستردهای اقدام به وارد کردن مشروبات الکلی از مرزها به داخل کشور کرده و سپس آن را در نقاط مختلف کشور توزیع می کردند. |
| روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com |
| آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news57685.html |