آتش سوزی خط لوله اهواز - آبادان مهار شد
ايرنا , سه شنبه 1 فروردين 1385 - ساعت 00:02

آتش سوزی قسمتی از مسیر خط لوله اهواز - آبادان در نزدیکی روستای ام الغزنان مهار شد .

 

مسئول روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با تایید این خبر گفت: پرسنل فنی و عملیاتی این شرکت از یکشنبه شب تا شش بامداد امروز دوشنبه کار اطفا حریق در این مسیر را انجام دادند.
غلا‌م عباس شهریاری افزود: نفت نشت کرده هم اکنون جمع آوری شده و آتش به طور کامل خاموش شده است.
وی همچنین با اشاره به فعالیت سه سپتیک در محل از شرکت نفت و گاز کارون از شب گذشته تاکنون اظهار داشت: پیش بینی می‌شود این خط تا بعد ازظهر امروز ترمیم و بازسازی شود تا از فردا جریان نفت در این مسیر ادامه یابد. شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از شرکتهای بهره برداری تابعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است که روزانه بیش از یک میلیون بشکه نفت تولیدمی کند .




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news57777.html