مرگ خاموش جوان 22 ساله در تهران
ایسنا , يكشنبه 13 فروردين 1385 - ساعت 21:34

مرگ اين جوان به هويت «هاشم ـ ن» در حالي رخ داد كه وي در زيرزمين منزلش خوابيده بود و دچار گازگرفتگي شد.

 

جوان 22 ساله‌اي بر اثر نشت گاز اجاق تك شعله در زيرزمين منزل مسكوني خود جان باخت.
مرگ اين جوان به هويت «هاشم ـ ن» در حالي رخ داد كه وي در زيرزمين منزلش خوابيده بود و دچار گازگرفتگي شد.
اين حادثه در ساعت 7:30 امروز صبح ، 13 فروردين به وقوع پيوست و اين در حالي بود كه جانباخته به صورت مجردي در منزلي در «ياخچي آباد» تهران زندگي مي‌كرد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news58058.html