مردی که همسرش و یک باغدار را کشت محکوم به مرگ شد
ایسکانیوز , شنبه 19 فروردين 1385 - ساعت 18:41

مردی که به جرم کشتن همسرش و صاحب یک باغ در شهریار بازداشت شده، امروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

 

مردی که به جرم کشتن همسرش و صاحب یک باغ در شهریار بازداشت شده، امروز در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
به گزارش خبرنگار سرویس حوادث ایسکانیوز، در ابتدای جلسه رسیدگی به این پروند که به ریاست قاضی عزیز محمدی برگزار شد، خاکی- نماینده دادستان- به تشریح کیفر خواست پرداخت و برای محمد رضا- ر 30 ساله به جرم کشتن همسرش در هشتم اسفند پارسال و از پا درآوردن صاحب یک باغ درخواست اشد مجازات کرد.
وی افزود: محمدرضا در بازجویی‌ها مدعی شده انگیزه اصلی جنایت‌ها خیانت همسرش لیلا بوده است.
با پایان اظهارات نماینده دادستان، محمدرضا در جایگاه ویژه قرار گرفت و گفت: حرف خاصی ندارم و اعتراف‌هایم در بازجویی‌های مقدماتی را می‌پذیرم. سپس اولیای دم برای داماد پیشین خود حکم مرگ خواستند و در پایان، قاضی عزیز محمدی با چهار مستشارش وارد شور شد . بر این اساس محمدرضا به اشد مجازات - دو بار قصاص نفس - محکوم شده است . تا با توجه به مدارک موجود به انشای رای بپردازد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news58267.html