
| مردی که همسرش و یک باغدار را کشت محکوم به مرگ شد |
| ایسکانیوز , شنبه 19 فروردين 1385 - ساعت 18:41 |
مردی که به جرم کشتن همسرش و صاحب یک باغ در شهریار بازداشت شده، امروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. |
مردی که به جرم کشتن همسرش و صاحب یک باغ در شهریار بازداشت شده، امروز در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. |
| روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com |
| آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news58267.html |