تحقيقات پليس آگاهي تهران در خصوص فعاليت مجرمانه اعضاي يك باند به اتهام اخاذي، ايجاد خانه فساد، تعرض و حمل اسلحه غيرمجاز كه روز گذشته توسط ماموران كلانتري 138 دستگير شدند، ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، سرهنگ خوئيني، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي در تشريح نحوه دستگيري متهمان اظهار كرد: در 13 فروردين ماه سال جاري، ماموران كلانتري 138 «جنت آباد»، در پي سوء ظن به سرنشينان يك دستگاه خودرو پژو 405 مشكي رنگ در خيابان «سردار جنگل» كه دو تن از آنها تحت تعقيب پليس بودند اقدام به بازرسي از خودرو كردند.
بدين ترتيب در بازرسي از خودرو مظنون، يك قبضه اسلحه كمري، يك قبضه اسلحه اسباببازي، گاز اشكآور، كارت بسيج و يك عدد كارت خبرنگاري جعلي كشف كردند.
با انتقال متهمان به نامهاي «ديبا» 19 ساله ، «حسين» 35 ساله ، «عليرضا» 37 ساله و «مهدي» 42 ساله به اداره يكم پليس آگاهي تهران بزرگ مشخص شد كه متهمان به همراه يك زن ديگر كه هم اكنون در تعقيب پليس است، اقدام به ايجاد خانه فساد در منطقه «جنت آباد» كرده و از اسلحه گرم و كارت شناسايي جعلي براي زورگيري و اخاذي استفاده ميكردهاند.
تحقيقات در خصوص ساير جرايم ارتكابي متهمان و همچنين شناسايي شاكيان پرونده ادامه دارد.
|