کشتن دختران بيگناه فقط به خاطر يک شباهت
ایسکانیوز , چهارشنبه 23 فروردين 1385 - ساعت 18:44

وی در برخی موارد با تظاهر به اینکه بازویش شکسته و توانایی حمل کتاب‌های خود را ندارد نقشه‌های شوم خود را اجرا می‌کرد.

 

ایسکانیوزـ مرد دیوانه‌ای که چندین زن و دختر آمریکایی را فقط به خاطر شباهت به نامزدش کشت در تیمارستان جان داد.
تد بانری در سال 1974 میلادی به دنبال جدایی نامزدش تبدیل به یک بیمار سایکوتیک شد و از همان موقع به شکار زنان و دخترانی که به او شباهت ظاهری داشتند رو آورد. بانری دیوانه پس از ربودن زنان و دختران بی گناه، آنان را به دخمه شیطانی خود می کشاند و پس از آزار حیوانی با زدن چوب بیسبال به سرشان از پا درمی‌آورد.
وی در برخی موارد با تظاهر به اینکه بازویش شکسته و توانایی حمل کتاب‌های خود را ندارد نقشه‌های شوم خود را اجرا می‌کرد.
گزارش ایسکانیوز می‌افزاید: این مرد که به بیماری مزمن روانی- سایکوتیک – مبتلا شده بود به دنبال نجات معجزه‌آسای یکی از دختران نگون بخت از قربانگاه، تحت تعقیب پلیس جنایی آمریکا قرار گرفت و سرانجام در سال 1978 دستگیر شد. تد بانری که در یک تیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه بود به تازگی بر اثر یک بیماری کهنه – به احتمال فراوان ایدز- جان سپرد و پرونده ننگینش برای همیشه بسته شد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news58568.html