قلب قاتل زنان بیگناه از تپش افتاد
ایسکانیوز , سه شنبه 29 فروردين 1385 - ساعت 21:25

بچه که بودم مادرم مرا در خانه زندانی می‌کرد ودر نتیجه بزرگ که شدم خودم را سرخورده و منزوی دیدم و برای عقده گشایی دست به کشتار زنان زدم.

 

مرد 67 ساله آمریکایی که به خاطر عقده‌های روانی زنان را می‌کشت بر اثر بیماری قلبی در زندان اورگون جان سپرد.
جرومی برود وس روز 27 ژوئن 1969 به جرم کشتار زنان بی گناه به نام‌های جان سوزان 23 کارن النا اسپرینکر و لیزا داون سالی هر دو 19 ساله در دادگاه محاکمه شد انگیزه خود از جنایت‌ها را عقده‌های روانی دوران کودکی عنوان کرد و افزود بچه که بودم مادرم مرا در خانه زندانی می‌کرد و تمام مدت تنها بودم در نتیجه بزرگ که شدم خودم را سرخورده و منزوی دیدم و برای عقده گشایی دست به کشتار زنان زدم.
این جانی خطرناک که قدیمی‌ترین زندانی اورگون به شمار رفت دیروز بر اثر بیماری قلبی جان سپرد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news58888.html