
| خجالت میکشم انگیزه جنایت را بگویم |
| ایسکانیوز , چهارشنبه 30 فروردين 1385 - ساعت 23:15 |
پسری که تلویزیون را بر سر دوستش کوبید و او را کشت امروز در دادگاه کیفری تهران به دفاع از خود پرداخت. |
پسری که تلویزیون را بر سر دوستش کوبید و او را کشت امروز در دادگاه کیفری تهران به دفاع از خود پرداخت.
در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه 74 کیفری استان به ریاست قاضی کوه کمرهای برگزار شد حیدری نماینده دادستان به خواندن کیفرخواست پرداخت: صدیق ـ ص روز 23 آبان 1383 با کوبیدن تلویزیون بر سر دوست 17 سالهاش قمرالدین او را کشت. |
| روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com |
| آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news58951.html |