مهمانان ناخوانده، عروسی را به خون کشیدند
ایسکانیوز , چهارشنبه 30 فروردين 1385 - ساعت 23:20

مهمانان ناخوانده که به یک جشن عروسی در روستای محمدآباد مانه و سملقان رفته بودند خون به پا کردند و آدم کشتند.

 

مهمانان ناخوانده که به یک جشن عروسی در روستای محمدآباد مانه و سملقان ـ از توابع خراسان شمالی ـ رفته بودند خون به پا کردند و آدم کشتند.
شامگاه دوشنبه به پلیس 110 شهرستان مانه و سملقان خبر رسید چند مرد جوان بدون دعوت به یک جشن عروسی در روستای محمدآباد پا گذاشتند و به دنبال درگیری خونین، دست به جنایت زدند.
سپس پلیس به قربانگاه رفت و در تحقیقات مقدماتی پنج نفر از عاملان اصلی درگیری را دستگیر کرد.
در این میان، یک مهمان نیز با ضربه‌های کارد بشدت زخمی و به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شد.
هم اکنون بازجویی از متهمان در دستور کار پلیس آگاهی مانه و سملقان قرار دارد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news58953.html