قطار مسافری مشهد- تبریز ازخط خارج شد
جمعه 1 ارديبهشت 1385 - ساعت 14:37

مسافران این قطار حادثه دیده بعدازظهر امروز با قطاردیگری عازم تبریزخواهند شد.

 

قطار مسافری مشهد - تبریز ساعت 5 و سی دقیقه امروز جمعه‌از خط خارج شد امابه هیچ یک از مسافران آسیبی نرسید .
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلا‌می ایران دراین حادثه‌پنج واگن قطار هنگام ورود به ایستگاه ده نمک روی سوزن ورودی از خط خارج شد. در این حادثه به هیچیک از مسافران آسیبی نرسید و تمام مسافران این قطار توسط سایر قطارهای مسافری عبوری به تهران منتقل شدند.
مسافران این قطار حادثه دیده بعدازظهر امروز با قطاردیگری عازم تبریزخواهند شد.
کمیسیون عالی سوانح راه آهن در حال بررسی علت حادثه است .




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news59019.html