یک کارگر در قلب تهران زنده به گور شد
ایسکانیوز , يكشنبه 3 ارديبهشت 1385 - ساعت 17:23

یکی ازکارگران، زنده از زیرخاک بیرون کشده و تحویل اورژانس شد اما متاسفانه همکارش که در اعماق چاه بود جان باخت.

 

دو کارگر رعایت نکردن موارد ایمنی در گودبرداری در قلب تهران، زیر خروارها خاک ماندند و...
ساعت 10 بامداد امروز دو کارگر که سرگرم کندن چاه برای یک ساختمان نیمه‌کاره در بلوار کشاورز بودند بر اثر رعایت نکردن موارد ایمنی و ریزش دیواره ساختمان مجاور زیرخروارها خاک زنده به گور شدند. سپس با اعزام امدادگران آتش‌نشانی یکی ازکارگران، زنده از زیرخاک بیرون کشده و تحویل اورژانس شد اما متاسفانه همکارش که در اعماق چاه بود جان باخت.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news59164.html