
| یک کارگر در قلب تهران زنده به گور شد |
| ایسکانیوز , يكشنبه 3 ارديبهشت 1385 - ساعت 17:23 |
یکی ازکارگران، زنده از زیرخاک بیرون کشده و تحویل اورژانس شد اما متاسفانه همکارش که در اعماق چاه بود جان باخت. |
دو کارگر رعایت نکردن موارد ایمنی در گودبرداری در قلب تهران، زیر خروارها خاک ماندند و... |
| روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com |
| آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news59164.html |