مردی را کشتند و سوزاندند
ایسکانیوز , يكشنبه 3 ارديبهشت 1385 - ساعت 17:33

مرد نگون بخت که قربانی یک جنایت بی‌رحمانه شده با دستور قضایی به سردخانه پزشکی قانونی انتقال یافت .

 

پیدا شدن جنازه سوخته یک مرد ناشناس که قربانی جنایتی شوم شده پلیس جنایی تهران را برای کشف کلید معما به تکاپو انداخت.
ساعت 17:30 دیروز به کلانتری 153 شهرک ولیعصر (عج) پایتخت خبر رسید جنازه سوخته مرد ناشناسی درون یک گودال در کیلومتر چهار محور ساوه ـ بعد از بازار آهن نعمت آباد ـ از سوی یک رهگذر مشاهده شده است.
بنابراین پلیس بلافاصله به محل مورد نظر رفت و با بیرون کشیدن جنازه ماجرا را به بازپرس کشیک دادسرای جنایی تهران گزارش داد.
بدین ترتیب پیکر مرد نگون بخت که قربانی یک جنایت بی‌رحمانه شده با دستور قضایی به سردخانه پزشکی قانونی انتقال یافت تا پس از شناسایی، افسران دایره 10 آگاهی مرکز، تجسس برای شکستن قفل پرونده و افشای راز معما را آغاز کنند.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news59167.html