مرگ مرموز محمود پلیس جنایی را به تکاپو انداخت
ایسکانیوز , سه شنبه 5 ارديبهشت 1385 - ساعت 18:02

تلاش پزشکان برای نجات جان محمود ادامه داشت اما او ساعت 5 بامداد امروز بر اثر شدت سوختگی تسلیم مرگ شد .

 

مرگ دلخراش یک مرد جوان تهرانی، پلیس جنایی تهران را به تکاپو انداخت تا فاش کنند او خودسوزی کرده یا قربانی جنایت داغ شده است.
ساعت 15/19 شامگاه دوشنبه زنگ تلفن کلانتری 118 ستارخان به صدا درآمد و به افسرنگهبان خبر رسید مرد جوانی به نام محمود- س به شدت سوخته و به بیمارستان شهید مطهری تهران منتقل شده است. تلاش پزشکان برای نجات جان محمود ادامه داشت اما او ساعت 5 بامداد امروز بر اثر شدت سوختگی تسلیم مرگ شد بدین ترتیب بازپرس کشیک دادسرای ناحیه 27 دستور انتقال جنازه به سردخانه پزشکی قانونی را صادر کرد و از افسران دایره ده آگاهی مرکز خواست با تحقیقات موشکافانه فاش کنند مرد نگون بخت خودسوزی کرده یا قربانی جنایت شده است. هم اکنون چند مظنون درباره این پرونده شناسایی شده اند و تحت باز جویی قرار دارند.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news59282.html