دختر را ربودند و به جنگل کشاندند
ایسکانیوز , چهارشنبه 6 ارديبهشت 1385 - ساعت 16:00

مارادونز- دختر 13 ساله آمریکایی که به دلایل نامعلوم از سوی سه ناشناس ربوده شده بود سالم به خانه برگشت.

 

مارا دیروز وقتی از اتوبوس مدرسه در روکلند پیاده شد از سوی سه ناشناس که همگی نقاب بر صورت داشتند ربوده شد سپس در حالی که تلاش پلیس اف‌بی‌آی برای ردیابی آدم‌ربایان ادامه داشت این دختر از درون صندوق عقب یک دستگاه خودرو تویوتا در جنگل حومه روکلند زنده و سالم پیدا شد. پلیس تجسس نیویورک که احتمال می‌دهند مجرمان دو مرد و یک زن تقریبا 20 ساله باشند به دنبال سرنخی از آنان و افشای راز معما هستند اما تاکنون هیچ نتیجه‌ای به دست نیاورده‌اند.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news59366.html