اقدام به خودکشی پری در پی اختلاف خانوادگی
ایسکانیوز , چهارشنبه 13 ارديبهشت 1385 - ساعت 14:57


دختر 19 ساله‌ای که امروز می‌خواست از روی پل عابر در میدان گل‌های تهران پایین بپرد و خودکشی کند با تلاش پلیس مددکار به زندگی بازگشت.

 

دختر 19 ساله‌ای که امروز می‌خواست از روی پل عابر در میدان گل‌های تهران پایین بپرد و خودکشی کند با تلاش پلیس مددکار به زندگی بازگشت.
ساعت 40/7 بامداد چهارشنبه یک شهروند تهرانی با کلانتری 125 یوسف آباد تماس گرفت و با صدایی لرزان اعلام کرد دختری می‌خواهد از روی پل عابر به پایین بپرد. بنابراین افسران و مددکاری پلیس به محل مورد نظر رفتند و پری 19 ساله را از تصمیمش منصرف کردند.
دختر پریشان، علت این اقدام خود را اختلاف شدید با پدر و مادرش عنوان کرد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news59592.html