راننده نفتکش به بیرون پرید و مرد!
ایسکانیوز , شنبه 16 ارديبهشت 1385 - ساعت 18:35

مرد نگون بخت در دم جان سپرد و پرونده ای از سوی ماموران گشت عملیات کلانتری 11 فرماندهی پلیس قوچان تشکیل شد.

 

راننده یک دستگاه خودروی نفتکش در محور قوچان خود را از داخل کابین به بیرون پرت کرد و جان سپرد.
ساعت 30/10 بامداد امروز این راننده 72 ساله که قلبش بیمار بود به علت نامعلومی در خودرو را باز و خود را به بیرون پرت کرد.
در نتیجه مرد نگون بخت در دم جان سپرد و پرونده ای از سوی ماموران گشت عملیات کلانتری 11 فرماندهی پلیس قوچان تشکیل شد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news59751.html