یک مرد و 2 زن در خانه فساد کیش بازداشت شدند
ایسکانیوز , يكشنبه 17 ارديبهشت 1385 - ساعت 17:21

خانه فساد مجهز به آنتن ماهواره بوده و پلیس چند قطعه لوازم مصرف مواد افیونی نیز از آنجا کشف کرد.

 

با انهدام شبکه فساد در جزیره کیش، یک مرد و دو زن از سوی پلیس دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.
پلیس مبارزه با مفاسد اجتماعی کیش به دنبال دریافت گزارش مردمی مبنی بر تردد زنان بدحجاب به یک ساختمان جزیره، دست به کار شد و در کمین نشست.
سپس ماموران که دستور قضایی در دست داشتند در فرصتی مناسب وارد خانه مورد نظر شدند و یک مرد و دو زن عضو شبکه فساد را دستگیر کردند. به گزارش ایسکانیوز می‌افزاید: خانه فساد مجهز به آنتن ماهواره بوده و پلیس چند قطعه لوازم مصرف مواد افیونی نیز از آنجا کشف کرد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news59829.html