کار اجباری به جای مجازات زیر یکسال زندان
ایسکانیوز , دوشنبه 18 ارديبهشت 1385 - ساعت 18:52

حقوق بشر اندونزی اعلام کرد: این تصمیم به دلیل تراکم مجرمان در زندان‌های کشور گرفته شده است.

 

دولت اندونزی تصمیم دارد محکومان زیر یکسال زندان را دیگر اسیر بند نکند؛ بلکه آنان را در شرکت‌های عمومی و دولتی به کار اجباری وادار کند.
حقوق بشر اندونزی اعلام کرد: این تصمیم به دلیل تراکم مجرمان در زندان‌های کشور گرفته شده است.
اندونزی 395 زندان با ظرفیت 70 هزار نفر دارد، در حالی که بیش از 101 هزار محکوم در بند هستند.
وضعیت ندامتگاه باتام از دیگر زندان‌های این کشور وخیم‌تر است؛ چون 170 نفر ظرفیت دارد اما یک هزار و 270 مجرم در آن نگهداری می‌شوند.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news59897.html