شاهزاده زنده به گور شد
ایسکانیوز , سه شنبه 19 ارديبهشت 1385 - ساعت 19:00

کارگر 18 ساله که در یک کارخانه صنایع غذایی تهران سرگرم کندن چاه بود با ریزش دیوار زنده به گور شد.

 

کارگر 18 ساله که در یک کارخانه صنایع غذایی تهران سرگرم کندن چاه بود با ریزش دیوار زنده به گور شد.
محمد شاهزاده عصر دیروز در خیابان جیحون تهران دچار حادثه شد وامدادگران آتش نشانی با کمک افسران کلانتری 108 نواب، جنازه او را به دنبال پنج ساعت تلاش بی‌وقفه از زیر خروارها خاک بیرون کشیدند.
این پرونده هم اکنون در دادسرای ناحیه 27 پایتخت تحت رسیدگی است.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news59969.html