مرد 50 ساله قربانی شکار شاهین
ایسکانیوز , سه شنبه 19 ارديبهشت 1385 - ساعت 19:02

جنازه‌ این مرد 50 ساله، با دستور بازپرس کشیک دادسرای جنایی پایتخت از سوی افسران کلانتری 156 افسریه به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

مرد میانسال وقتی برای شکار یک قطعه شاهین از تیر بتونی بالا رفت بر اثر برق گرفتگی به پایین افتاد و جان سپرد.
حسن پرویزی دیروز در بلوار هجرت تهران ـ مقابل ورزشگاه بزرگ تختی ـ برای شکار شاهین زیبا که روی تیر برق نشسته بود وسوسه شد اما بالا رفتن همان و مرگ بر اثر برق گرفتگی و ضربه مغزی همان.
جنازه‌ این مرد 50 ساله، با دستور بازپرس کشیک دادسرای جنایی پایتخت از سوی افسران کلانتری 156 افسریه به پزشکی قانونی منتقل شد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news59970.html