
| مرد 50 ساله قربانی شکار شاهین |
| ایسکانیوز , سه شنبه 19 ارديبهشت 1385 - ساعت 19:02 |
جنازه این مرد 50 ساله، با دستور بازپرس کشیک دادسرای جنایی پایتخت از سوی افسران کلانتری 156 افسریه به پزشکی قانونی منتقل شد. |
مرد میانسال وقتی برای شکار یک قطعه شاهین از تیر بتونی بالا رفت بر اثر برق گرفتگی به پایین افتاد و جان سپرد. |
| روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com |
| آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news59970.html |