يك هواپيماي آموزشي ، ساعتي پيش در پايگاه هوايي «شهيد دستغيب» شيراز دچار سانحه شد.
يك فروند هواپيماي آموزشي ، ساعتي قبل در پايگاه هوايي شهيد دستغيب پيش از فرود در باند از مسير خارج شده و دچار سانحه شد.
در همين حال در حالي كه مسؤولان اين پايگاه از اظهار نظر در خصوص علت سقوط هواپيما تاكنون خودداري كردهاند ، معاون سياسي امنيتي استانداري فارس از سالم بودن سرنشينان هواپيماي سانحه ديده خبر داد و گفت: اين حادثه در حالي به وقوع پيوست كه هواپيما از باند خارج شده بود.
محمد رضي حدائق بيان كرد: اين هواپيماي آموزشي متعلق به سپاه پاسداران بوده كه هنگام فرود از باند خارج شده است.
وي تأكيد كرد: خوشبختانه مشكل خاصي براي سرنشينان هواپيما پيش نيامده و هر دو خلبان آن سالم هستند.
حدائق، وقوع اين گونه حوادث را براي هواپيماهاي آموزشي طبيعي دانست و خاطرنشان كرد: در جريان اين حادثه ، خسارت چنداني به هواپيما وارد نشده است.
|