جان 1200 آنگولایی را وبا گرفت
هموطن سلام , شنبه 23 ارديبهشت 1385 - ساعت 22:41

شیوع وبا در آنگولا که از اواسط ماه فوریه آغاز شده تاکنون جان 1200 نفر را در این کشور گرفته است .

 

شیوع وبا در آنگولا که از اواسط ماه فوریه آغاز شده تاکنون جان 1200 نفر را در این کشور گرفته است .
سازمان بهداشت جهانی در گزارشی در زمینه شیوع بیماری وبا در این کشور که تاکنون 32 هزار و 634 نفر را مبتلا کرده است‌, از ابتلای 591 نفر به این بیماری و کشته شدن 7 نفر در 24 ساعت گذشته خبر داد.
در شهر لوندا 16 هزار و 558 نفر به این بیماری مبتلا هستند و تاکنون 232 نفر جان خود را از دست داده اند .




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news60172.html