گرما از راه رسید، خودروی دزدی با تعارف آب میوه مسموم رونق گرفت
ایسکانیوز , دوشنبه 25 ارديبهشت 1385 - ساعت 22:53

راننده یک دستگاه پیکان که با تعارف آب میوه مسموم مسافر، به روز سیاه نشست از مرگ حتمی نجات یافت.

 

راننده یک دستگاه پیکان که با تعارف آب میوه مسموم مسافر، به روز سیاه نشست از مرگ حتمی نجات یافت.
افسران کلانتری 154 چیتگر، عصر دیروز هنگام گشتزنی در فاز هفت شهرک دانشگاه، بدن نیمه جان مرد 25 ساله‌ای به نام علی اکبر ـ ف را مشاهده کردند و او را که احتمال می‌رفت مسموم شده باشد به بیمارستان احتمال می‌رفت مسموم شده باشد به بیمارستان لقمان الدوله بردند.
معاینه‌های پزشکی، حدس پلیس را به اثبات رساند و مشخص شد علی اکبر که راننده پیکان بود به دنبال تعارف آب میوه آغشته به مواد سمی و بیهوش کننده دزد مسافرنما، در یک قدمی مرگ قرار گرفت.
این مرد نگون بخت وقتی با تلاش چشمگیر پزشکان اورژانس به هوش کامل رسید به تشریح بلایی که سرش آمده پرداخت و توضیح داد چگونه به دام دزد بی‌رحم در سه راهی آذری افتاد. علی اکبر گفت: مسافر ناشناس خواست او را دربستی به شهرک دانشگاه برسانم و بین راه ساندیس تعارف کرد. من هم که با توجه به گرمای هوا، تشنه بودم آب میوه را نوشیدم و...
ایسکانیوز، همگام با پلیس تهران به رانندگان هشدار می‌دهد از سوار کردن مسافران مشکوک و پذیرفتن آب میوه تعارفی آنان بپرهیزند تا اینگونه با ترفند کهنه دزدان خوش ظاهر، نقره داغ نشوند.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news60314.html