استخر خانگی، قربانگاه پسر تهرانی
ایسکانیوز , شنبه 30 ارديبهشت 1385 - ساعت 21:47

پسر تهرانی که برای شنا، پا در یک استخر خانگی گذاشته بود به خاطر آشنا نبودن به این فن، غرق شد.

 

پسر تهرانی که برای شنا، پا در یک استخر خانگی گذاشته بود به خاطر آشنا نبودن به این فن، غرق شد.
اسد محمدنژاد 20 ساله، دیروز در استخر یک ساختمان خیابان فلاحیان زعفرانیه غرق شد و جنازه‌اش را امدادگران ایستگاه شش آتش‌نشانی تهران بیرون کشیدند.
همچنین پیکر قربانی با حضور پلیس و بازپرس جنایی به سردخانه پزشکی قانونی منتقل شد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news60587.html