بدمستان پایتخت به روی مردم قمه کشیدند
ایسکانیوز , يكشنبه 31 ارديبهشت 1385 - ساعت 20:38

دو مرد مست که با قمه کشی و عربده کشی، وحشت به جان مردم انداختند با اقدام ضربتی پلیس تهران به زانو در آمدند.

 

دو مرد مست که با قمه کشی و عربده کشی، وحشت به جان مردم انداختند با اقدام ضربتی پلیس تهران به زانو در آمدند.
این دو مجرم پیشینه‌دار به نام‌های علی – ع ، علی – م که 27 و 28 ساله‌اند دیشب درخیابان 15 خرداد به عصیانگری پرداختند و برای زنان و مردان دردسرساز شدند، این دو تبهکار ساعت 20 شنبه به محاصره افسران گشت کلانتری 113 بازار در آمدند و دستگیر شدند. گزارش ایسکانیوز می‌افزاید: پرونده بدمستان پایتخت، امروز برای رسیدگی به دادسرای ناحیه 27 فرستاده شد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news60650.html