جاری شدن سیل درپی بارندگی های شدید دیشب " پنج شنبه شب " به برخی مناطق شهری و روستایی شهرستان اردستان از توابع استان اصفهان خسارت وارد کرد .
فرماندار اردستان از توابع استان اصفهان افزود: باران های بهاری و سیلاب که حدود دو ساعت ادامه داشت موجب آب گرفتگی برخی گذرگاهها در مرکز شهر و جاری شدن سیلاب شد.
محمدحسین قاسم زاده گفت : این سیلاب ها به ساختمان های دانشگاه آزاد اسلامی , مدرسه شبانه روزی توحید و بخشی از بیمارستان شهید بهشتی این شهر زیان هایی وارد کرد.
به گفته وی جاری شدن سیل , موجب تخریب بخشی از شهرک صنعتی اردستان و دوپل ورودی این شهر نیز شد.
فرماندار اردستان افزود: براثر جاری شدن سیل, شماری از واحدهای مسکونی حاشیه جاده کمربندی شهر هم دچار آبگرفتگی شدند.
وی افزود : سیل همچنین موجب تخریب بخش هایی از جاده های روستایی دهستان های " علیا " , " همبرات " و روستاهای " شهراب " و " درباغ " از توابع این شهرستان شد.
قاسمزاده تصریح کرد: جاری شدن سیل به مزارع , باغها , منابع تامین آب , تاسیسات آب رسانی و احشام روستاییان نیز آسیب رساند.
شهرستان اردستان با بیش از 55 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری شمال اصفهان است .
|