قربانیان زلزله‌اندونزی از2200 نفرگذشت
واحد مرکزی خبر , شنبه 6 خرداد 1385 - ساعت 23:12

مسئول وزارت امور اجتماعی اندونزی اعلام کرد شمارقربانیان زمین لرزه به 2276 نفر افزایش یافته است.

 

یک مسئول دولت اندونزی از افزایش قربانیان زمین لرزه این‌کشور به 2276نفر خبر داد .
مسئول وزارت امور اجتماعی اندونزی اعلام کرد شمارقربانیان زمین لرزه به 2276 نفر افزایش یافته است.
زمین لرزه شش و دو دهم ریشتری ساعت پنج و54 دقیقه بامداد امروز شنبه به وقت‌محلی بیست و پنج کیلومتری جنوب غربی‌شهر یوگیاکارتا را در جاوه مرکزی لرزاند .




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news61021.html