زن 65 ساله باردار نبود، تومور بدخیم در شکم داشت
ایسکانیوز , سه شنبه 9 خرداد 1385 - ساعت 21:09

تومور 15 کیلویی می‌توانست به کبد بیمار آسیب جدی بزند اما خوشبختانه عمل با موفقیت تمام شد و حالش خوب است.

 

تومور 15 کیلوگرمی که در شکم یک زن سالخورده جاخوش کرده بود با تلاش پزشکان بیمارستان بوعلی همدان خارج شد.
دکتر راضیه مساعد ـ سرپرست گروه جراحی بیمار 65 ساله ـ اعلام کرد: این تومور از نوع بدخیم تخمدان بود و خوشبختانه زن سالخورده با گذشت 20 روز از رشد آن، از سایر عوارض سوء در امان ماند.
وی تصریح کرد: تومور 15 کیلویی می‌توانست به کبد بیمار آسیب جدی بزند اما خوشبختانه عمل با موفقیت تمام شد و حالش خوب است.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news61264.html