
| مهمان نمک نشناس، خون صاحبخانه را ریخت |
| ایسکانیوز , دوشنبه 15 خرداد 1385 - ساعت 21:15 |
مرد 47 سالهای که طی یک درگیری خونین خانوادگی کارد آجین شده بود دقایقی پیش از مرگ لب به سخن گشود و آدمکش را معرفی کرد. |
ناصر عسگری 47 ساله که در خیابان باباطاهر ـ خیابان فاطمی تهران ـ زندگی میکرد ساعت 17 دیروز با سرو رویی خونین به بیمارستان فیروزگر انتقال یافت. وی که به سختی نفس میکشید برای دقایقی چشم گشود و به افسران کلانتری 125 یوسف آباد توضیح داد چگونه برادر دامادش به نام ایوب ـ چ 57 ساله او را طی درگیری خانوادگی در ساعت 15 یکشنبه به خون غلتاند. ناصر پس از گفتن این جملهها بر اثر شدت خونریزی تسلیم مرگ شد و پلیس برای دستگیری قاتل به تکاپو افتاد. بدین ترتیب ایوب که از دو روز پیش از جنایت در ساختمان پدرزن برادرش مهمان بود ساعت 30/23 دیشب در خانه خواهر خود ـ خیابان گلهای فلکه دوم صادقیه ـ ردیابی و دستگیر شد. گزارش ایسکانیوز میافزاید: این مرد که بشدت مست بود به دستور بازپرس کشیک دادسرای جنایی پایتخت به اداره آگاهی مرکز و جنازه میزبان نگون بخت نیز به پزشکی قانونی منتقل شد. هم اکنون تحقیقات افسران دایره 10 آگاهی مرکز برای افشای علت اصلی درگیری و راز آدمکشی خانوادگی ادامه دارد. |
| روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com |
| آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news61472.html |